FB TW IG
  • 01

    Wyjątkowe
    rozwiązania on‑line
    dla Wyjątkowych
    Klientów

  • 02

    Nowoczesne
    systemy e‑commerce
    dla handlu
    i dystrybucji

  • 03

    Konsulting
    i strategie
    e‑commerce

Zakres usług

Wspieramy naszych Klientów we wszystkich aspektach niezbędnych do prowadzenia i rozwoju przedsięwzięć e‑commerce.
Mogą nimi być: projektowanie i tworzenie nowoczesnych sklepów internetowych, kreatywne strategie sprzedaży w Internecie, rekomendacje dróg wejścia na rynki transgraniczne, audyty i testy użyteczności posiadanych systemów B2C, B2B lub pozycjonowanie sklepów internetowych.

Audyty Sklepów Internetowych, Systemów B2B, Konsulting E-commerce

Opracowujemy efektywne strategie sprzedażowe w Internecie, w tym strategie skutecznego wejścia na zagraniczne rynki e-commerce. Projektujemy nowoczesne, wzorcowe modele biznesowe e-commerce.

Przeprowadzamy kompleksowe ekspertyzy sklepów internetowych, systemów B2B, multiplatform sprzedażowych ze szczególnym uwzględnieniem:

Projektowanie i Tworzenie Sklepów Internetowych, Systemów B2B

Projektowanie i tworzenie sklepów internetowychi serwisów WWW to nasza główna specjalizacja. Nasze sklepy internetowe to nowoczesne rozwiązania należące do najbardziej wydajnych i bezawaryjnych na rynku.

Sklepy internetowe tworzymy w najnowszej technologii - PWA (Progressive Web Apps).
Budujemy:

Optymalizacja, Wsparcie i Rozwój Systemów E-commerce

Po wdrożeniu sklepu internetowego, dedykowanego systemu e-commerce, B2C lub B2B służymy naszym Klientom pełnym wsparciem posprzedażowym od asysty technicznje, przez bieżące analizy e-commerce, optymalizację SEO, UX i UI, pozycjonowanie e-commerce po propozycje dalszego rozwoju wdrożonych systemów.

Posiadamy unikalne kompetencje w poniższych obszarach:

Kim jesteśmy

Everbase - kolekcja męska - sklep internetowy Diverse

Kim jesteśmy

Jesteśmy butikową agencją interaktywno - konsultingową od 19 lat działającą pod marką Profabrica na rynku polskim oraz zagranicznym.

Unikalną wiedzę ekspercką w zakresie prowadzenia projektów internetowych łączymy z bogatym doświadczeniem w doradztwie strategicznym i technologicznym.

Projektujemy i wdrażamy nowoczesne, bardzo często innowacyjne, wyłącznie dedykowane rozwiązania e-biznesowe, sklepy internetowe, serwisy wizerunkowe, serwisy aukcyjne, systemy B2B. Często projektujemy rozwiązania wg. indywidualnych, często nieszablonowych potrzeb Klientów.

Dlaczego warto
z nami pracować

  • 0 lat

    Pod nazwą Profabrica na rynku
    e-commerce działamy
    już 19 lat.

  • 0 klientów

    Mieliśmy przyjemność pracować dla ponad 350 Klientów z Polski i zagranicy.

  • 0%

    Ponad 90% naszych Klientów zrealizowało z nami więcej niż jeden projekt.

  • 0 projektów

    W ciągu 19 lat naszej działalności zrealizowaliśmy ponad 830 projektów.

Sklep internetowy Diverse na telefonie

Co o nas mówią?

“Fenomenalna praca wykonana dla nas przez firmę PROFABRICA. Stworzyliście nam świetną stronę internetową i zarazem otworzyliście kolejną przestrzeń do naszej dalszej ekspansji rynkowej, której celem podstawowym jest dostarczenie naszym konsumentom najwyższej jakości produktów z łososia atlantyckiego Marine Harvest.”

- Tomasz Trela, CEO Marine Harvest Polska S.A.

“Profabrica Sp. z o.o. dostarcza nam zaawansowanych rozwiązań, gwarantując nieprzerwanie od 2007r. bezkompromisowe parametry wydajności i dostępności. W ramach stałej współpracy firma Profabrica cały czas wykonuje wdrożenia nowych funkcjonalności, dbając o ich stałą optymalizację, oraz współuczestniczy w tworzeniu strategii sprzedażowych marki Diverse.”

- Karol Kulus, Kierownik sklepu internetowego marki DIVERSE.

“Zleciliśmy firmie Profabica wykonanie nowoczesnego sklepu internetowego, stanowiącego skomplikowany, dedykowany system sprzedażowy zintegrowany z wieloma systemami zewnętrznymi. Profabrica Sp. z o.o. zaprojektowała oraz wykonała sklep internetowy w oparciu o swój autorski system. E-sklep charakteryzuje się bardzo dużą intuicyjnością, pozwalając w prosty sposób na dokonywanie skomplikowanych transakcji.”

- Adam Adamowicz, CEO ROCK’N ROLL SP. Z O.O.

“Z firmą Profabrica Sp. z o.o. współpracujemy nieprzerwanie od 2011r. W tym to właśnie roku postanowiliśmy powierzyć firmie Profabrica Sp. o.o. stworzenie nowej witryny internetowej wyposażonej w panel administracyjny CMS. Profabrica Sp. z o.o. okazała się godnym wykonawcą powierzonego zadania. Dała się poznać jako firma w pełni profesjonalna i świetnie przygotowana do realizacji swoich zadań.”

- Justyna Pokrzywnicka, Specjalista ds. PR marki CEKOL.

Nasi klienci

W ciągu 18 lat naszej pracy mieliśmy przyjemność pracować dla wielu uznanych marek.
Do naszych Klientów należą m. in.

  • Coty: Beauty, Liberated
  • Ziaja
  • Morpol
  • BYTOM – WIELKIE KRAWIECTWO
  • Stena Line - Promy do Szwecji, UK oraz Irlandii
  • Cekol Profesjonalna Chemia Budowlana
  • Siemens
  • Emanuel Berg
  • Rnr.pl
  • Taranko - sklep internetowy
  • Diverse e-store
  • MARINE HARVEST POLSKA - WYJĄTKOWY ŁOSOŚ ATLANTYCKI
  • Diverse Extreme Team
  • Polnord - Nowe mieszkania na sprzedaż od dewelopera
  • HD Heavy Duty
  • Implix
  • Ford Polska
  • MINI – Samochody nowe i używane
  • Fosfory Grupa Puławy - Nawozy rolnicze, nawozy mineralne
  • Buty damskie, męskie i obuwie dziecięce, ebuty
  • Liderwalut.pl: Kantor internetowy online - wymiana walut
  • Fabryka Materaców Relaks
  • Baltona – Your satisfaction. Our passion.
  • Selene - materace, stelaże, kołdry, poduszki, akcesoria
  • GetResponse
  • Vemma Nutrition Company
  • Burhéns
  • Uniwersytet Warszawski
  • Politechnika Gdańska
  • Hutchinson - Komfort, bezpieczeństwo i skuteczność energetyczna na lądzie, w powietrzu i na morzu
  • Macaroni Tomato
  • Meest Polska
  • ABER
  • HOSSA
  • Insoft Consulting
  • Meblomak
  • Taurus
  • MOWI
  • SPA&MORE - Najlepsze hotele i obiekty SPA w Polsce
  • Wirtualna Polska - Wszystko co ważne

Jak pracujemy

Etapy pracy Profabrica

Przykładowe realizacje

Zaawansowany technologicznie sklep internetowy dla marki Rock’N Roll

ROCK'N ROLL Sp. z o.o. to jedena z największych sieci sprzedaży w Polsce instrumentów oraz sprzętu muzycznego.

Dla naszego Klienta opracowaliśmy ergonomiczny sklep internetowy pozwalający m.in. na zaproponowanie przez Klienta e-sklepu sowojej ceny za produkty, porównania wybranego sprzętu z iinymi produktami oferowanycmi na platformie sprzedażowej.

Sklep zintegrowany został z systemem magazynowym firmy COMARCH, z e-płatnościami, systemam massmailingu, systemami porównywartek cenowych itd.

ROCK'N ROLL (RNR)

Dedykowany sklep internetowy dla BYTOM S.A.

BYTOM to polska marka z 72-letnią tradycją w zakresie męskiego krawiectwa. Na zlecenie marki BYTOM zaprojektowaliśmy całkowicie nowy model sprzedaży e-commerce wykorzystujący model autsorsowania magazynów w systemie just in time, wykorzystanie w zakupach kanału omnichanel.

Sklep internetowy wyposazony został w mechanizmy samopozycjonujace dzięki temu już w pierwszych miesiącach działalności odnotowany został kilkukrotny wzrost poziomu sprzedaży, ilości transakcji oraz osób zainteresowanych ofertą wystawiąną na stronach sklepu internetowego.

BYTOM - Wielkie krawiectwo

Zaawansowana technologicznie platforma sprzedażowa dla marki DIVERSE

Na zlecenie DIVERSE, jedenej z wiodących marek odzieżowych w Polsce wykonaliśmy wielofunkcyjną platformę sprzedażową. .Sklep internetowy wyposażony został w nowoczesne mechanizmy sprzedażowo - promocyjne, zaawansowane moduły rabatowe, spersonalizowaną ofertę, poradniki, zapowiedzi i inne.

Sklep internetowy wykonany został na dedykowanym systemie CMS. Całość zintegrowana została z systemem ERP SAP, zewnętrznymi systemami płatności, massmailingu, systemami logistycznymi Inpost oraz DPD, systemem lojalnościowym i wieloma innymi.

Sklep obsługuje ruch na poziomie kikuset tysięcy wejść na strony średniomiesięcznie.

Everbase - kolekcja męska - sklep internetowy Diverse

Trzy serwisy internetowe dla Marine Harvest Polska S.A.

Dla największego producenta łososia atlantyckiego na świecie Marine Harvest Polska S.A. wykonaliśmy wg. naszego autorskiego projektu trzy serwisy internetowe wyposażone w dedykowaną platformę CMS.

Serwisy skierowane są do trzech odmiennych grup docelowych odbiorców wyrobów oferowanych przez naszego Klienta: konsumentów indywidualnych, klientów z grupy HoReCa oraz odbiorców instytucjonalnych (B2B).

Sewrisy wyposażone zostały w katalogi produktów dedykowanych poszczególnym grupom docelowym oraz w katalog przepisów kulinarnych.

Marine Harvest Polska - Wyjątkowy łosoś atlantycki