Blog

wstecz

Serwis internetowy UEFA EURO 2012

Dodano: 2009-03-02 Przez: Janusz Frankowski

Profil klienta


Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Sp. z o.o. jest spółką celową, ukierunkowaną na przygotowanie, koordynowanie i realizację budowy stadionu piłkarskiego w Gdańsku w związku z organizacją przez Polskę i Ukrainę Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA 2012.


Cel

 
Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Sp. z o.o. poszukiwała firmy, która sprostałaby stworzeniu witryny internetowej informującej mieszkańców Pomorza o działaniach Spółki zmierzających wybudowania stadionu w Gdańsku. Serwis w swoich założeniach nie miał być serwisem sztampowym, a jednocześnie obdarzonym wysokim stopniem ergonomii , intuicyjności oraz zawierającym system CMS, za pomocą którego Pracownicy Spółki mogliby samodzielnie dokonywać zmian w serwisie. Kolejnym celem postawionym przed zespołem Profabrica było zdecydowane zwiększenie zainteresowania wśród grup docelowych działalnością Spółki oraz przebiegiem prac budowlanych. Jednym z celów stawianych przez zarząd Bieg 2012 było przygotowanie materiałów promocyjnych – multimedialnych , za pomocą których pracownicy Spółki efektywnie będą mogli prowadzić rozmowy z inwestorami.


Rozwiązanie


Źródłem inspiracji w zaprojektowaniu serwisu internetowego w naturalny sposób stały się wizualizacje przyszłego stadionu. Całkowicie odeszliśmy od standardowych koncepcji „portalowego” układu serwisu. Serwis podzielony został na dwie części: część lewą wizerunkową oraz część prawą stanowiącą kontent serwisu. W serwisie główną rolę odgrywa informacja skierowana do mieszkańców Gdańska i okolic, do potencjalnych inwestorów oraz treści przeznaczone dla prasy. W serwisie wprowadzono moduły filmowe, w których to możemy śledzić najważniejsze wydarzenia związane z działalności Spółki oraz z samą budową stadionu.
Nasze autorskie rozwiązanie w postaci Platformy Administracyjnej KLIK System CMS posłużyło nam z kolei jako punkt wyjścia do zapewnienia wszystkich wymagań technologicznych stawianych prze naszego Klienta. To sprawdzone już wiele razy oprogramowanie i tym razem nie zawiodło naszych oczekiwań.
Dodatkowo na potrzeby marketingu stworzyliśmy prezentację multimedialną spójną charakterem z serwisem internetowym. Prezentacja stanowi pomoc przy prrzedstawianiu wizji stadionu na licznych spotkaniach inwestorskich.

 

Rezultaty

 

  • Atrakcyjny wizualnie serwis internetowy promujący powstanie stadionu na UEFA EURO 2012
  • Wzrost oglądalności serwisu internetowego – 17.000 odwiedzin średniomiesięcznie.
  • Prezentacja multimedialna stała się narzędziem pomagającym w zdobywaniu nowych inwestorów

 

Zobacz serwis >>


Komentarze

Brak komentarzy


Twój komentarz

captcha

wstecz