Analityka Internetowa

Analityka internetowa - gromadzenie danych, analiza, rekomendacje, optymalizacja
Analityka Internetowa odpowiada na najważniejsze pytania biznesowe. To proces, ciągły, który obejmuje:
  • gromadzenie danych;
  • ich szczegółową analizę;
  • przedstawienie rekomendacji;
  • optymalizację

Analityka Internetowa

Nasze kompetencje obejmują przygotowywanie raportów dostosowanych do potrzeb biznesowych obsługiwanych przez nas Klientów.

W raportach m. in. szczegółowo opracowujemy:

  • zakres widoczność stron serwisu w oparciu o narzędzie Google Search Console
  • słowa kluczowe, które „przyprowadziły” użytkownika do witryny
  • ścieżki, jakimi poruszają się po stronach internauci odwiedzający daną witrynę
  • miejsca, w których użytkownicy rezygnują z wizyty na stronie
  • odnośniki wewnętrzne chętnie wykorzystywane przez użytkowników i te całkowicie nieprzydatne w serwisie
  • linki przychodzące wraz z przygotowaniem raportu wskazującego na popularne słowa kluczowe, a także szanse i zagrożenia związane z linkami
  • pozycję serwisu w porównaniu z serwisami konkurencyjnymi w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google
  • analizę treści serwisów MH pod kontem duplikacji treści
  • poprawność zbudowania serwisów pod kątem aktualnych Wytycznych Google dla Webmasterów
  • poprawności semantyki kodu HTML stron serwisów pod kątem prawidłowego rozmieszczenia słów kluczowych
  • realizację celów i konwersji przez użytkowników na podstawie danych z narzędzia Google Analytics

Na podstawie analiz opracowujemy rekomendację działań oraz wdrażamy poszczególne elementy. Może to być np. udoskonalenie ścieżki konwersi w serwisie lub w e-sklepie, a tym samym zwiększenie ilości zapytań, leadów, lub wolumenu sprzedaży.

Profabrica
Przekonaliśmy Ciebie? Zapraszamy do kontaktu z nami.